با صدور پیامی صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی در پیامی از عزاداری مردم استان در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و تلاش مجموعه انتظامي استان در برقراری نظم و امنیت اين ايام قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۰۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 02 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سردار كيومرث عزيزي فرمانده انتظامي استان مرکزی در پیامی از عزاداری مردم استان در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و تلاش مجموعه انتظامي استان در برقراری نظم و امنیت اين ايام قدردانی کرد.

در پیام فرمانده انتظامي استان مرکزی آمده است:

به راستی که محرم، ماه پاسداري از حرمت انسان و ماه هميشه بيدار تاريخ است و از بزرگ ترين منت هايي كه خداوند بر ما داشته است، همانا عزاداري براي امام حسين (ع) و ياران باوفايش در قيام كربلا بوده است.اين عزاداري، نمونه اي زيبا از ولايتمداري و يادبود امام حسين (ع) و فداكاري هايشان در راه اعتلاي دين اسلام است.

بار دیگر همگان به درگاه پروردگار بی همتا سجده شکر فرود می آوریم که با همكاري آگاهانه شهروندان و عزاداران حسيني، شاهد نظم و انضباط شايسته ای در خور شان و جايگاه مراسم حماسي تاسوعا و عاشورا در سايه فرهنگ والاي عزاداري حسيني در كلان شهر اراك و ديگر مناطق استان مركزي بوديم.

اينجانب ضمن تسليت و تعزيت مجدد ايام سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين عليه‌السلام و ياران باوفايش و شکرگزاري به درگاه بي‌انتهاي خداوند تبارك و تعالي در آرامش و امنيت مثال زدني برنامه‌ها و مراسم هاي دهه نخست محرم در استان مركزي و حضور پرشور تمام اقشار مردم در آن، لازم دانستم از عموم مردم به ویژه جوانان، مسئولان و مديران هيأت‌ها،‌ روحانيون و وعاظ بزرگوار، خادمان عزيز حضرت اباعبدا... الحسين(ع) و به ويژه تمامي خدمتگزاران و زحمت كشان در مجموعه انتظامي استان و ديگر دستگاه هاي‌امنيتي،‌ اطلاعاتي و قضايي كه فضاي مناسب را براي برگزاري مجالس مختلف عزاداری فراهم کردند، تقدير و تشكر کرده و امیدوارم که این قبیل عزاداری ها قبول درگاه خداوند سبحان قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار