با اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که ظرفیت آن‌ها افزایش یافته است از امروز دوشنبه ۱۰ مهر آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 02 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته، امکان ثبت‌نام در تعدادی از این رشته‌ها را فراهم کرده است.

امکان ثبت‌نام در واحد‌های دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شده، فراهم شده است.

همه متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین امکان ثبت‌نام در سایر رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت‌نام آنان تکمیل نشده است همچنان ادامه دارد.

امکان ثبت‌نام در سایر رشته محل‌ها خارج از لیست اعلام شده که ظرفیت ثبت‌نام آنان تکمیل شده است در این نیمسال فراهم نیست و در زمینه شرایط ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار