استاندار سابق تهران در آیین معارفه استاندار جدید تهران، گفت: خط قرمز ما در استان تهران تخلفات مالی و اخلاقی بود، از این تخلفات نگذشتیم.
کد خبر: ۵۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید حسین هاشمی" صبح امروز (دوشنبه) در آیین معارفه "محمد حسین مقیمی" استاندار جدید تهران با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از مسوولین استان تهران با بیان این که تعامل، همکاری و اعتماد محور اصلی اقدامات استانداری تهران است، اظهار داشت: در شورای تامین سعی در پیشگیری داشتیم.

استاندار سابق تهران، افزود: خط قرمز ما در استان تهران تخلفات مالی و اخلاقی بود، از این تخلفات نگذشتیم.

وی با بیان این که اعلام کردیم برای برگزاری هیچ جلسه ای نیاز به مجوز نیست، گفت: دوستان اصلاح طلب، اعتدال و اصولگرا بدون مجوز و مشکل جلسه تشکیل دادند.

هاشمی افزود: کنسرت های دارای مجوز در استان تهران بدون مشکلی برگزار شد.

وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با بی طرفی کامل، صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس و حضور حداکثری برگزار شد و بعد از انتخاب هیات اجرایی  ۳۰ نفره حتی یک نفر تماس نگرفت که بگوید شاید کس دیگری انتخاب می شد.

هاشمی اضافه کرد: رییس جمهور ۳ سفر به استان تهران داشتند و بسیاری از مشکلات شهرستان های تازه تاسیس حل شد، سفرهای آیت الله آملی لاریجانی به استان تهران نیز پر برکت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار