امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه برخورد قهری با کارگران شرکت های آذرآب و هپکو در شان کارگران زحمتکش ندانست و حفظ حرمت کارگر واجب اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 29 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک با اشاره به سفر وزیر کار به اراک برای پیگیری مشکلات شرکت های آذرآب و هپکو گفت: با پیگیری ها صورت گرفته و تزریق 25 میلیارد تومان مطالبات تاخیر شده کارگران این واحدها پرداخت شده است و کارگران با دریافت معوقات کار و تولید را از سر بگیرند.

امام جمعه اراک افزود: برخورد قهری با کارگران شرکت های آذرآب و هپکو در شان کارگران زحمتکش نبوده است و حفظ حرمت کارگر واجب است چرا که این اقدامات زمینه را برای سوء استفاده دشمنان ایجاد می کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مخالفت مجامع بین المللی و ایران با جداسازی اقلیم کردستان از عراق این امر را مغایر با قانون اساسی و مجلس ملی عراق دانست افزود: این توطئه که به مصالح منطقه و دنیای اسلام نیست با حمایت آل سعود و به درخواست رژیم صهیونیستی در حال عملیاتی شدن است .

 نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت : آثار مخرب این دسیسه کشورهای ترکیه، ایران و سوریه را درگیر خواهد کرد بنابراین سران منطقه خاورمیانه باید بکوشند این بدعت ننگین، شکل نگیرد.

آیت ا... دری نجف آبادی با اشاره به اینکه  عزاداری واقعی قدرت ملی و عظمت شیعیان را به جهانیان نشان می دهد و همه باید با قاطعیت در راه تقویت اسلام ناب قدم برداریم خاطر نشان کرد: عزاداران باید با رعایت اخلاق اسلامی از خرافات مذهبی بپرهیزند و راستای احیاء شعائر دینی عمل کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم نشود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار