رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی گفت: به منظور تسهيل در رفت و آمد در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني محدوديت‌هاي ترافيکي در شهرهاي استان و برخي خيابان‌هاي شهر اراک اعمال مي‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 29 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ اميدي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي ايام تاسوعا و عاشورا در اراک خبر داد و گفت:  به منظور تسهيل در رفت و آمد در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني محدوديت‌هاي ترافيکي در شهرهاي استان و برخي خيابان‌هاي شهر اراک اعمال مي‌شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی در تشریح محدودیت های اعمال شده گفت: خيابان‌هاي منتهي به مصلي بيت‌المقدس اراک، مسجد سيدها، امامزاده عبدالله و آمنه خاتون(ع)، خيابان شهيد بهشتي از ميدان شريعي تا ميدان شهدا، از پل جهاد به سمت مصلي ،تقاطع دانشگاه - آيت اله غفاري به سمت مصلي ، تقاطع ادبجو- انوري به سمت مصلي ،از پل برق به سمت مسجد سيدها، از ميدان فراهان به سمت مسدان قران ، از تقاطع بلوار داوران به سمت ميدان قران و خيابان قائم مقام از ساعت 21 تا پايان مراسم در شب‌هاي تاسوعا و عاشورا و از ساعت 10 صبح تا پايان مراسم در روز تاسوعا و عاشورا اعمال مي‌شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي افزود: اين تمهيدات با حضور تمام توان پليس راهور براي تسهيل در عبور و مرور شهروندان، رفاه حال آنان براي حضور در مراسم سوگواري امام حسين(ع) است که در صورت لزوم نيز اين محدويت‌ها به شکل مقطعي در تمام معابر شلوغ و پرتردد رفت و آمد اجرا مي‌شود.

اميدي از برخورد پليس با رانندگاني كه اقدام به گل اندود كردن شيشه هاي خودرو خود مي كنند خبر داد و گفت: همچنين ورود هرگونه خودرو و موتورسيكلت به دسته جات عزاداري ممنوع بوده و در صورت وجود چنين موردي پليس با رانندگان متخلف برخورد خواهد كرد .

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در تشریح طرح انتظامی ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: طرح انتظامي ترافيكي  ويژه ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني و شب شام غريبان، تهيه و به كليه پليس ها و يگان هاي انتظامي و راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: براساس اين طرح كليه نيروي انتظامي استان در آمادگی  صد در صد بوده و پليس از تمام توان پرسنلي بهره برده و انتظام بخشی كليه هيات هاي و تكايا با همکاری همیاران محرم انجام می شود و همچنین مسيرهاي حركت هيئت هاي عزاداري  امام حسين (ع ) در معابر  تحت پوشش انتظامي ترافيكي قرار مي گيرد.

سپهوند با تمام توان تلاش مي كنيم امنيت تردد و عبور  و مرور انتظامي ترافيكي عزاداران را تامين نمائيم. ضمنا از عزاداران و شهروندان گرامي تقاضا دارم با مامورين  پليس همكاري لازم را در برقراري نظم و امنيت داشته باشند و به تذكرات مامورين پليس توجه نمايند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار