تابناک مرکزی: با فوت پدر خانواده اي در زرنديه و در مراحل تحقيقات كارآگاهان پليس، راز فقدان چهار ساله پسر اين خانواده برملا و مشخص شد که او توسط پدرش به قتل رسيده است .
کد خبر: ۴۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 26 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: د ر سال 1392 فقدان پسر 27 ساله اي به پليس آگاهي شهرستان اعلام شد و با ثبت مشخصات مفقودي اين فرد در سامانه پليس، پرونده اي در اين خصوص تشكيل شد ولی بعد از گذشت چندين سال هيچ اطلاعي از سرنوشت او به دست نيامد.

وی افزود: در مراحل رسيدگي به اين پرونده و بعد از گذشت مدتي از فوت پدر خانواده، اطلاعاتي از قتل فرد مفقود شده به دست آمد و بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان در اين خصوص با تحقيقات از اعضاي خانواده آغاز شد.

روشندل افزود: در مراحل بازجويي اعضاي خانواده مشخص شد كه پسر جوان خانواده به علت اعتياد، با پدرش درگيري داشته است و سرانجام توسط پدر خانواده به قتل رسيده و در حياط منزل دفن مي شود.

به گفته وی، بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به حركات و رفتار مشكوك او و گريه و زاري كه در گوشه اي از حياط منزل داشته ديگر اعضاي خانواده به رفتار او مشكوك مي شوند و بعد از فوتش، اقدام به كندن حياط منزل مي كنند كه با آثار جسد برادرشان روبرو مي شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه اظهار کرد: با هماهنگي مقام قضائي جسد مقتول براي تحقيقات بيشتر به پزشكي قانوني ارسال شد و مراحل رسيدگي به پرونده همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار