با حکم مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: احمد بوالحسنی با حکم مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به عنوان معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۴۹۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 26 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه تلاش در جهت ارتقای سطح فرهنگی مددجویان باید در اولویت‌های کاری کمیته امداد باشد ، گفت :حل معضل فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است.

وی ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را مهم ترین اولویت کمیته امداد برشمرد و مطرح کرد : رفع وابستگی مددجویان و محرومان به نهاد‌های حمایتی تنها با ایجاد اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی فراهم می شود و توانمند سازی فرهنگی مددجویان برداشتن اولین گام موثر در این مسیر است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانشآموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی ، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کارهای هنری ، برگزاری مراسم ، مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت در جامعه نیازمند عزم جدی و همکاری همه بخش ها است ، اظهار کرد : کمیته امداد شفاف سازی عملکردها را دراولویت های کاری خود قرار داده و امین محرومان و اغنیاء است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت : خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت  حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ایجاد اشتغال است که تلاش داریم سطح این خدمات را در همه بخش‌ها به خصوص فرهنگی ارتقا دهیم.

شایان ذکر است، احمد بوالحسنی که سابقه ریاست حراست را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان معاون فرهنگی استان منصوب و از خدمات ناصرناصری دوست  معاون سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار