در بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی عنوان شد؛
تابناک مرکزی: در بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی آمده است: لازم است دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان خصوصی سازی با پایان دادن به جلساتی که خروجی قابل قبولی نداشته است هر چه سریعتر با اقدام انقلابی هپکو و آذرآب را از چنگال افراد بی کفایت خارج کنند.
کد خبر: ۴۹۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 26 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جفاهای وارده به قشر کارگر استان مرکزی عدم رسیدگی مسئولان به مشکلات جامعه کارگری را در تضاد با منویات مقام معظم خواند و خواستار رسیدگی سریع مسئولان امر به وضعیت بغرنج کارگری در استان مرکزی شد.

در بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی که نسخه ای از ان در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است آمده است:

از جمله نخستین خواسته های مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم توجه به مساله اشتغال به عنوان یکی از مهم ترین مساله های کشور و امنیت کاری و معیشت کارگران به عنوان محورهای کار و اشتغال و ستون فقرات اقتصاد کشور بوده است که متاسفانه تعلل و سستی برخی مسئولان استانی و کشوری وضعیت کارگری را در استان مرکزی به مرحله بحران رسانده است. مسئولانی که بدون توجه به ملاک ها و معیارهای لازم در واگذاری شرکت های #هپکو و #آذرآب و... به افراد اهلیت دار و توانمند صنایع بزرگ و خوشنام استان مرکزی را دچار انواع و اقسام چالش کرده اند امروز به جای عذرخواهی, طلبکارانه قشر زحمتکش کارگر را مورد ضرب و شتم بی تدبیری های خود قرار می دهند آنهم در روزگاری که دریافت حقوق های نجومی برخی آقایان شهره عام و خاص است.

عدم پرداخت نشدن حقوق کارگران و مشکلات اقتصادی که متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر رهبر انقلاب در طی سالهای اخیر مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی ریشه در واردات کالاهای مجاز و غیرمجاز ضروری دارد  خانواده کارگران را در مرز فروپاشی قرار داشته است و روا نبوده و نیست که حامیان اصلی انقلاب اسلامی ایران اینگونه مورد بی مهری و ناملایمتی قرار گیرند.

لازم است دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان خصوصی سازی با پایان دادن به جلساتی که خروجی قابل قبولی نداشته است هر چه سریعتر با اقدام انقلابی این گنج های ملی را از چنگال افراد بی کفایت خارج کرده و با تعیین تکلیف سهامداران شرایط اقتصادی مناسبی را برای قشر کارگر رقم بزنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار