‍در پیام شورای شهر اراک به مسئولان قید شد؛
تابناک مرکزی: در پیام شورای شهر اراک آمده است: از کليه مديران در بخشهای مختلف استان مرکزی درخواست داريم نسبت به مشکل اساسی ويرانگر صنایع استان حساس بوده و تا رفع مشکلات، تلاش و کوشش نموده و در مقابل مردم پاسخگو باشند.
کد خبر: ۴۹۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 25 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای اسلامی شهر اراک در پیامی که نسخه ای از ان در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است ضمن ابراز همدردی با کارگران شرکت های آذرآب و هپکو از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکلات کارگری شهر اراک حساس باشند.

در این پیام آمده است:

با سلام و درود بر سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) که درس آزادگي و رهايي از بند ظالمان و ستگران را به همه انسانهای عدالت طلب و مخصوصا مسلمانان آموخت و با درود وافر بر رزمندگان اسلام که در هفته دفاع مقدس ياد و خاطره دلاوريهاي ايشان را گرامي ميداريم.

متأسفانه در آستانه آغاز سال تحصيلی که جامعه بايد سراسر شور و شعف و شادی جهت بازگشايی مدارس باشد شاهد رنج و دغدغه بخشی از بدنه جامعه هستيم که بواسطه  سوء تدبير برخی از مديران بخش صنعت و موضوع خصوصی سازی بطور ناقص و معيوب، زندگی ايشان دچار سختی و رنج شده است.

کارگران شريف و زحمتکشی که در همه دورانها با تلاش و کوشش مردانه پای کشور و ملت خود ايستادند و با توليد و تلاش باعث سرافرازي ملت خود شده‌اند. اينک بدلايلی مختلف اين گروه شريف به شدت گرفتار شده و حوزه صنعت استان دچار تنبلی و ضعف و رخوت و پس رفت مي‌باشد.

ضمن همدردی با کارگران بخش صنعت اراک و پيگيری رفع مشکلات ايشان از کليه مديران در بخشهای مختلف استان درخواست داريم نسبت به اين مشکل اساسی ويرانگر حساس بوده و تا رفع مشکلات، تلاش و کوشش نموده و در مقابل مردم پاسخگو باشند و سوء نظر عده‌ای قليل را به پای همه زحمتکشان و کارگران ننويسند و اراک را از اين خطر نجات دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار