واکنش حسن شمشادی به اعتراضات دامنه دار کارگران هپکو و آذرآب؛
تابناک مرکزی: حسن شمشادی نوشته است: شما را به خدا کمی انصاف داشته باشید و فقط و فقط کمی خودتان را به جای کارگران معترض بگذارید؛ آنگاه قول می دهم که چند روزه و به هر طریق ممکن، مشکل آنها را حل می کنید. شک ندارم.
کد خبر: ۴۹۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 21 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حسن شمشادی خبرنگاری که از سوی واحد مرکزی خبر حضور در سوریه و عراق را نیز تجربه کرده است در کانال تلگرامی خود در واکنش به اعتراضات کارگری در استان مرکزی نوشته است:

خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اگر کارفرمایان آذرآب و هپکو به تعهدات خود در برابر کارگران عمل کرده بودند، شاهد اتفاقاتی که روز گذشته افتاد، نبودیم.

پی نوشت: درسته که تجمعِ بدون مجوز خلاف قانون است، درست که نیروی انتظامی حسب وظیفه ذاتی و دستور قضایی، موظف به برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی است، همه اینها درست، اما ...

اما تکلیف کارگرانی که هفت ماه است حقوق دریافت نکرده اند چیست؟ چه کسی به فریادشان می رسد؟ وقتی هر راهی را که باید رفته اند و از طریق که توانستند به جایی نرسیده اند، چه کنند؟! چگونه صدای اعتراضشان را به مقامات و مسئولان برسانند؟!

آقایان مسئول! آیا می دانید یک ماه عقب افتادن حقوق ناچیز یک کارگر که مستاجر و بدهکار و احیانا با چند بچه و نان خور، چه بلایی بر سر آن خانواده می آورد؟! چه برسد به اینکه این معوقات هفت ماهه شود و امان مرد خانه را ببُرد.

شما را به خدا کمی انصاف داشته باشید و فقط و فقط کمی خودتان را به جای کارگران معترض بگذارید؛ آنگاه قول می دهم که چند روزه و به هر طریق ممکن، مشکل آنها را حل می کنید. شک ندارم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار