‍ عضو کمیسیون صنایع مجلس؛
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: از دولت دوازدهم انتظار داریم برای حل مشکلات صنایع استان مرکزی تصمیمات اساسی بگیرد و یکبار برای همیشه مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۴۹۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 20 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید مهدی مقدسی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص تجمعات اعتراض آمیز چند روز اخیر کارگران شرکت های هپکو و آذرآب اراک گفت: علیرغم پیگیری ها و تشکیل جلسات متعدد با حضور وزیر صنعت گشایشی در کار بوجود نیامده است و کارگرانی که ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند امید خود را از دست داده اند و اخبار تلخ و ناراحت کننده ای از شرکت های آذرآب و هپکو اراک به گوش می رسد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب با بیان اینکه  از مسئولان ذیربط انتظار داریم به جای رفع مشکل کارگران نمک به زخم کارگران نباشند و آنها را درک کنند افزود:  رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان در گرو تصمیم انقلابی و اهتمام ویژه مسئولان است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه با فرصت دادن به افرادی که روند حل مشکلات کارگران را کند میکند راه به جایی نخواهیم برد تصریح کرد: چنانچه روند کند حل مشکلات کارگری استان ادامه داشته باشد و برخلاف نظر رهبری مشکلات حل نشود به تکالیف و وظایف قانونی خود در مجلس عمل خواهیم کرد و لازم است مسئولان تصمیمات عملیاتی اتخاذ کنند.

مقدسی از وزیر صنعت درخواست تشکیل جلسه فوق العاده با حضور ذینفعان برای گرفتن تصمیمات کارساز و اثربخش در جهت حل مشکلات این دو شرکت را کرد و گفت: از دولت دوازدهم انتظار داریم تصمیمات اساسی بگیرد و یکبار برای همیشه مشکلات را حل کند.

نماینده مردم اراک در مجلس با تاکید بر اینکه افراد سهامدار مالک و اداره کننده شرکت های صنعتی استان کارگران با شرافتی که به جز تامین معاش هیچ هدفی ندارند را درک کنند و تحت فشار قرار دادن کارگران زیبنده نیست تصریح کرد: استاندار مرکزی برای حل مشکلات کارگری راهی نهاد ریاست جمهوری شود و تا مشکل حل نشده است به استان بازنگردد.

مقدسی با اعلام اینکه اقدامات منجر به نتیجه مطلوب نشده است و به همین دلیل کارگران نگران آینده هستند خاطر نشان ساخت: رفع مشکلات تصمیمات انقلابی و اراده مسئولان و طرف های درگیر را طلب می کند و لازم است کمیته مشترکی از مسئولان و نمایندگان کارگران پیگیر مطالبات به حق کارگران باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار