معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان مرکزی گفت: در هفته دفاع مقدس، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است .
کد خبر: ۴۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 19 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ مهدي حسني در صبحگاه ستادي فرماندهي انتظامي استان مركزي با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و با اشاره به نزديكي فرا رسيدن هفته دفاع مقدس بيان داشت: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وي افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است زيرا كه آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‌ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند و هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وي با اشاره به آمادگي مجموعه انتظامي استان در برگزاري برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت:‌ ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه‌آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، امروز نيز در صيانت از مكتب و عقيده خود در مسير ولايت تا پاي جان ايستاده اند.

معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس به فرموده‌ مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است، لذا برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی مدنظر قرار گیرد.

حسني در ادامه با اشاره به برنامه ريزي پليس استان در برگزاري مطلوب برنامه هاي هفته ناجا اظهار داشت: امروزه در نظام جمهوری اسلامی، وجود پلیس خدمتگزار که برخاسته از ارزش‌های مورد تأیید مردم، در کنار مردم و همسو با مطالبات آنان است، نعمتی است بزرگ که جا دارد شکرگزار آن باشیم.

وي ادامه داد: نیروی انتظامی در جامعه ما با اتخاذ رویکردی درست، با اتکا به ارزش‌های بنیادین اسلامی و پایبندی به رعایت منافع مردم و مصالح جامعه، تجربه‌ای موفق و ماندگار را در معرض داوری عموم قرار داده است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بازاندیشی درباره کارکردهای پلیس است و بايستي از اين بستر به بهترين شكل در حوزه افزايش مشاركت عمومي در حوزه نظم و امنيت استفاده كرد.

رئيس ستاد برگزاري هفته ناجا در استان مركزي خاطر نشان كرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای ارائه خدمات و کارنامه فعالیت یک سال گذشته ناجا به شهروندان است.

وی افزود: از جمله اهداف پلیس در این هفته، برقراری ارتباط و افزایش اعتماد عمومی، جلب مشارکت‌های مردمی و نیز افزون کردن سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کلیه یگان‌هاي انتظامي استان بایستی به دنبال کیفی سازی، اثربخشی، رفع اشکالات و چالش‌های برنامه‌های هفته ناجا باشند و تلاش خود را برای کسب آمادگی، توانمندی و برگزاری باشکوه‌تر آن در این فرصت باقیمانده تا هفته ناجا را انجام دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار