مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی ؛
تابناک مرکزی: مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: باید پشتیبان ایثارگران باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود تا دشمنان اجازه‌ی نفوذ به کشور را نداشته باشند
کد خبر: ۴۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 18 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ محمد صادق دوخائی در دیدار با رئیس شورای شهر محلات که صبح امروز در دفتر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی برگزار شد گفت: خانواده‌های شهدا، دیروز با تربیت فرزندان شایسته و امروز با ادامه دادن راه آنها نقش بسزایی در پشتیبانی از نظام دارند.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی افزود: خانواده های شهدا فرزندان خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا از ارزش‌های اسلامی پاسداری کنند.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت، آرامش و آسایش زندگی کنیم و زیر بار ظلم سران کشورهای استکبار جهانی نباشیم.

وی در ادامه تصریح کرد : اگر امروز در ایران امنیت و صلابت حاکم است مرهون ایثار رزمندگان در دوره های مختلف است و هم‌اکنون که جهاد ادامه دارد، باید پشتیبان ایثارگران باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود تا دشمنان اجازه‌ی نفوذ به کشور را نداشته باشند .

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در سطح جامعه وجود دارد، گفت: به خاطر صداقت، نیت، ساده دلی و دعای خیرخانواده های شهدا و ایثارگر، این مشکلات به مرور زمان برطرف می‌شود و کشور ما در مسیر رشد و توسعه حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار