نماينده ولي فقيه در استان مركزي؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارکان تاثیرگذار و زیر بنایی کشور است که نظارت بر اجرای سیاست های نظام را بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۹۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 16 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: تا کنون سه مسئولیت سیاستگذاری، رسیدگی به اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان و راهبری نظام بر اساس قانون بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که با دستور مقام معظم رهبری نظارت بر اجرای سیاست ها نیز به این مجمع واگذار شد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست ها و راهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام، باید زمینه هبستگی هرچه بیشتر نهادها و ارگان ها با یکدیگر در کشور فراهم شود.

امام جمعه اراک افزود: تا کنون یک هزار و 300 سیاست توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شده است که یکی از یکی از این سیاست ها، اصل اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: تهدید های دولت آمریکا در خصوص برجام نشان از آن است که آنها به هیچ عهد و پیمانی پایدار نیستند و این بزرگترین رسوایی آنان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: پایبند نبودن آمریکائیها به تعهدات بین المللی، ماهیت آن ها را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای کشورهای جهان آشکار می کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهر اراک با یادآوری نزدیکی ماه محرم و صفر و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: هیات ها، امامان جمعه و مرثیه خوان ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های ماه محرم عزت و عظمت امام حسین (ع) و خاندان پیامبر اسلام (ص) تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مکتب امام حسین (ع) مکتب آزادی خواهی و جهاد و شهادت است و مداحان و دست اندر کاران برگزاری آیین های مذهبی در این ماه باید از فعالیت هایی که سوء استفاده دشمنان اسلام و مسلمانان را به همراه دارد، خودداری کنند.

وی با یادآوری اول مهر و بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه افزود: 12 میلیون دانش آموز، یک میلیون معلم، یک میلیون دانشجو و هزاران فرهیخته در سطح کشور در ابتدای مهر وارد مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه می شوند که باید تربیت اسلامی و دینی آنان نیز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از شهروندان خواست با کمک ها و مساعدت، زمینه تحصیل را برای دانش آموزان نیازمند فراهم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری نسل کشی مسلمانان در میانمار افزود: جای تعجب است که مجامع بین المللی در برابر جنایت ها علیه مسلمانان میانمار سکوت می کنند .

امام جمعه اراک گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر نباید اجازه دهند این جنایت ها علیه مسلمانان کشور میانمار صورت گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار