رئیس پلیس راه استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حوادث رانندگي روز گذشته استان 12 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۹۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 16 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در نخستین سانحه رانندگي كه در حدود ساعت  12و 17 دقيقه روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با وانت نیسان درکیلومتر15  محور قدیم ساوه- سلفچگان به وقوع پيوست، راننده خودروی وانت نیسان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ کهریزی یاد آور شد: تغییر مسیرناگهانی راننده خودروی وانت نیسان علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه اعلام شده است.

وی ادامه داد: دومین حادثه رانندگی درحدود ساعت 19 و 36 دقیقه همین روز، براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 با کامیون خاور در کیلومتر یک محور راهجرد- آشتیان رخ داد، که در این سانحه راننده و 5 سرنشین خودروی 206 به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، دردم فوت شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه انحراف به چپ راننده خودروی پژو 206  نسبت به خودرو كاميون را علت این سانحه عنوان داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سومین تصادف رانندگی  نیز  كه در حدود ساعت 21 و 12 شامگاه  روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه خودروی روآ با کامیون بنز درکیلومتر یک محور قدیم ساوه- سلفچگان به وقوع پیوست، راننده و 4 سرنشین خودروی روآ به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، دردم فوت شدند.

وی اظهار داشت: تجاوز به چپ خودروی رو آ علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفت پلیس راه عنوان شده است.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست که با توجه به سنگینی حجم بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در ایام پایانی تعطیلات تابستانی، همواره درهنگام رانندگی رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و از هرگونه عجله و شتاب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه در پی خواهد داشت، خود داری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار