تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: مجمع نمایندگان می تواند با کمک گرفتن از نخبگان و افراد با نفوذ و موثر استان رزومه و برنامه گزینه های استانداری مرکزی را دریافت و پس از بررسی های لازم بر روی یک گزینه متحد عمل کند.
کد خبر: ۴۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 16 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ با کلید خوردن رسمی تغییر و تحولات استانداران در کشور و اعلام رسمی زمانی قمی به عنوان استاندار مرکزی که در آینده نزدیک این دیار را بدرود خواهم گفت انتخاب استاندار مرکزی به بحث نخست در محافل رسمی و غیر رسمی سیاسی و تاثیرگذار استان بدل شده است و فعالیت زیر پوستی افراد برای پیروزی در میدان رقابت به دست آوردن مهم ترین صندلی مدیریتی استان مرکزی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در اظهار نظری در خصوص مدیریت ارشد استان گفت: " دولت باید استاندارانی متعهد و مسئولیت‌پذیر برای استان‌ها برگزیند و از گزینش نفراتی که هیچ تعلقی به استان ندارند و بعد از مدتی باغ های پسته آنها زبانزد می شود اجتناب کند".

بیان کریمی تلویحا به ضعف نمایندگان استان در دوره های گذشته اشاره دارد که با عدم نظارت کافی و مطلوب زمینه را برای ورود نیروهای #غیر_بومی و #ضعیف به عنوان استاندار در استان مرکزی فراهم کرد.

انتخابات مجلس دهم و چینش جدید مجمع نمایندگان استان توسط مردم در روزهایی صورت گرفت که زمانی قمی سکان مدیریت استان را به دست گرفته بود و تغییر و تحول در این حوزه دور از ذهن بود. امروز اما در روزهای ابتدایی شروع به کار دولت دوازدهم مجمع نمایندگان استان می تواند با انتخاب ساز و کاری مناسب و کاربردی بر روی یک گزینه جهت استانداری مرکزی به اجماع برسد تا میزان موفقیت وی و پیشرفت استان بالاتر و بهتر رقم بخورد.

اینکه هر نماینده استان آشکارا یا مخفیانه دست گزینه مد نظر خود برای استانداری مرکزی را بگیرد و راهی ساختمان وزارت کشور شود قطعا سبب میشود پایتخت نشینان از عدم هماهنگی و انسجام بین نمایندگان استان نهایت بهره را ببرند و از این شکاف برای معرفی افرادی که شاید دنبال باغ های پسته باشند تا خدمت به مردم بهره ببرند لذا مجمع نمایندگان که شعار همدلی و وحدت را سر داده است می تواند با کمک گرفتن از نخبگان و افراد با نفوذ و موثر استان رزومه و برنامه گزینه های مد نظر را دریافت و پس از بررسی های لازم بر روی یک گزینه متحد عمل کند تا استان مرکزی مدیریتی در خور نام و شان مردمش را به خود ببیند.

عدم تعلق خاطر و خیال آسوده مدیران غیربومی در عدم پاسخگویی به افکار عمومی که بعد از پایان دوران خدمت استان را ترک می کنند می تواند بعد از سالها نگاه ها و توجهات را به سمت استفاده از نیروهای بومی توانمند برای تکیه زدن بر صندلی مدیریت ارشد استان سوق دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار