رئیس شورای اسلامی شهر اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت جهت كمك رسانى بیشتر و بهتر به اقشار آسيب پذير بازارچه هاى دائمى فروش كالا جهت زنان سرپرست خانواده در اراک راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۹۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 16 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ کاوه فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص دیدار اعضاء شورای شهر با مديركل و معاونین بهزیستی استان مرکزی هدف از این جلسه را استفاده از پتانسيل هاى شهردارى و بهزيستى جهت كمك رسانى بیشتر و بهتر به اقشار آسيب پذير جامعه عنوان کرد و گفت: با حضور متخصصين و مشاوران در كميسيون فرهنگى شورا و استفاده از ظرفیت اتاق های فکر آسيب شناسى مشكلات مختلف اجتماعى جهت پيشگيرى در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک از ساماندهى مراكز خيريه در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: جهت راه اندازى بازارچه هاى دائمى فروش كالا جهت زنان سرپرست خانواده همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

فلک افلاکی با اشاره به در اختيار گذاشتن ساختمان و مكان هايى از طرف شهردارى بعنوان گرم خانه براى استقرار و نگهدارى كارتن خواب ها و بى خانمان ها گفت: اعضاى شورای شهر از مراكز بهزيستى مانند مراكز معلولين و سالمندان بازدید بعمل خواهند آورد.

رئیس شورای شهر اراک ادامه داد: شورای شهر اراک به مشاركت معلولين در فعاليت هاى اجتماعى کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار