رئیس شورای اسلامی شهر اراک؛
تابناک مرکزی: رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دیدگاه اكثريت قريب به اتفاق اعضاى شورا حمايت از ورزش چه در سطح ورزش پايه و همگانى و چه در سطح قهرمانى است.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 13 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ دکتر فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص دیدار اعضا شورای شهر اراک با مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان جلسه هم اندیشی پیرامون موضوع ورزش و توسعه آن برگزار شد.

فلک افلاکی با بیان شورای پنجم نسبت به اهمیت ورزش و تاثیر آن بر جامعه شناخت دارد گفت: قوانین و دستور العمل های وزارت کشور محدودیت هایی را برای ورود شهرداری به ورزش قهرمانی ایجاد کرده است اما این قانون مانع حمایت شهرداری از ورزش نخواهد شد و دنبال راه حل هایی هستیم که حتی بیشتر از قبل با رویکرد قانونی از ورزش حمایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه دیدگاه اكثريت قريب به اتفاق اعضاى شورا حمايت از ورزش چه در سطح ورزش پايه و همگانى و چه در سطح قهرمانى است افزود: در كنار تلاش براى رشد و تحول در همه زمينه ها شورای پنجم  به امر ورزش نگاه ويژه اى دارد.

دکتر فلک افلاکی در جمع بندی سخنان خود گفت: مقرر شده است موضوع بررسى راهكردهاى حمايتى شورا از ورزش از طريق كميسيون فرهنگى ورزشى شورا پيگيرى شود و جلسات در اينده با حضور ساير مسئولين ذيربط ادامه پيدا كند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار