‍ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: آنچه که امروز سبب محدودیت برای شهرداری جهت ورود به ورزش حرفه ای شده است خلاء های قانونی است که باید رفع شود.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 13 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص دیدار عصر امروز با اعضا شورای شهر و ماحصل این جلسه گفت: اعضا شورای شهر برای حمایت از ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی و حرفه ای اشتراک نظر دارند.

حقدادی با بیان اینکه موضوع ممنوعیت ورود شهرداری به ورزش حرفه ای طبق قانون بوده است بیان کرد: آنچه که امروز سبب محدودیت برای شهرداری جهت ورود به ورزش حرفه ای شده است خلاء های قانونی است که باید رفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابراز خوشبینی از اینکه در پیش نویس لایحه شهروندی ارائه شده از سوی دولت به مجلس موضوع حمایت شهرداری از ورزش حرفه ای در نظر گرفته شده است افزود: با همکاری و نظر مثبت نمایندگان مجلس و تصویب این لایحه شاهد رفع خلاء های قانونی خواهیم بود.

حقدادی ادامه داد: در جلسات تخصصی در کمیسیون فرهنگی ورزشی اجتماعی شورا این موضوع مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت تا با توجه به زمان اندک برای حضور برخی رشته های باشگاه شهرداری در لیگ های کشوری شاهد ادامه فعالیت این باشگاه باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار