مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی خبرداد؛
تابناک مرکزی: مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی از آماده بودن این استان برای سوخت رسانی مطلوب در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 13 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عبداله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی از آماده  بودن 90 جایگاه عرضه سوخت مایع و 62 جایگاه عرضه سوخت CNG برای سوخت رسانی مطلوب به زائران حسینی در اربعین خبر داد و گفت: استان مرکزی در مسیر تردد تعداد کثیری از زائران کربلای معلی و نجف اشرف و در یک منطقه استراتژیک مواصلاتی منتهی به غرب و جنوب کشور قرار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی بیان داشت: این منطقه دارای 6 نماز خانه شرکتی در محورهای توره، خمین، نراق دلیجان، خاوران محلات، نوبران ساوه و اناری واقع در کمر بندی قدیم اراک است که میتواند فضای مناسبی را برای اقامه نماز مسافران اربعین فراهم کند.

گیتی منش ابراز کرد: این  امیدواری وجود دارد در ایام اربعین انبار نفت سردار شهید رحیم انجفی بتواند در تامین سوخت مورد نیاز دیگر استانهای کشور مانند استانهای لرستان، همدان، کرمانشاه و ایلام که در مسیر راهیان کربلای معلی و نجف اشرف هستند گامهای موثری بردارد.

گیتی منش ادامه داد: از هم اکنون طرح بازید از مجاری عرضه سوخت توسط تیمهای مختلف در دستور کار این منطقه قرار دارد تا برای ماه محرم و حرکت زوار حسینی شاهد ارائه خدمات مطلوب در سطح جایگاه های این استان باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در پایان از مسافران اربعین و رانندگان ناوگان حمل ونقل خواست با مراجعه به جایگاه های استان مرکزی به ویژه جایگاه های عرضه سوخت CNG تدابیر امنیتی و ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار