با هدف حمایت از طرح ها، پایان نامه ها و پروژه های پژوهشی دانشگاهی؛
تابناک مرکزی: در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانمندی های صنعت و دانشگاه، شرکت گاز استان مرکزی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک تفاهم نامه پژوهشی امضا نمودند.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 13 September 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانمندی های صنعت و دانشگاه، شرکت گاز استان مرکزی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک تفاهم نامه پژوهشی امضا نمودند.

سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی در نشست با مسئولان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک که به میزبانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد از نگاه مثبت این شرکت نسبت به مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد و گفت: شرکت گاز استان مرکزی آمادگی حمایت از طرح ها، پایان نامه ها و پروژه های پژوهشی دانشگاهی به منظور رفع تنگناها و نیازمندی های شرکت را دارد.

در ادامه جلسه شفیعی رییس امور پژوهش شرکت گاز استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از روند تصویب خواهی طرحهای پژوهشی گفت: نیاز اصلی صنعت انجام طرح ها و پروژه های پژوهشی می باشد.

همچنین شهرجردی رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارا با تقدیر از نگاه مثبت شرکت گاز استان مرکزی به مقوله پژوهش، گزارشی از توانمندی های این مرکز در عرصه های مختلف به ویژه صنعت نفت و گاز ارائه نمود و خواستار تداوم این همکاری ها گردید.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری پژوهشی بین طرفین امضاء شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار