به بهانه روز بهورز ؛
نماینده بهورزان استان ایلام گفت: خواسته های متعددی بهورزان منتظر تصمیم جدی است.
کد خبر: ۴۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 04 September 2017
 نماینده بهورزان استان ایلام درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد:با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان اولویت مهم دولت تدبیر و امیدو تراکم طرح ها در این حوزه ،بهورزان از مزایای مالی این طرح بهره مند نشده اند.
 
محمد فتحی گفت : با توجه به بازنشسته شدن پرسنل وعدم استخدام بهورزدر چند سال اخیر،کمبود شدیدنیروی انسانی در این بخش وجود داردوبسیاری از پست ها در خانه های بهداشت خالی هستند.
 
عضو شورای بهورزی استان های غرب کشوردرمورد مهمترین مطالبات بهورزان گفت:با توجه به صدور رای دیوان عدالت اداری مبنی بر محاسبه دوره دوساله بهورزی به عنوان سنوات خدمت آنان ،این امر تاکنون در احکام کارگزینی آنان به ثبت نرسیده و اجرایی نشده است.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شغل بهورزی به عنوان زیرمجموعه مشاغل سخت محسوب نمی شود،این امردرکمیسیون های مختلف وزارت بهداشت و همچنین توسط وزیر بهداشت مورد تایید قرار گرفته است ونیاز است که با توجه و تایید معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری به نتیجه برسد.
 
فتحی اضافه نمود:با توجه به اینکه بهورزان موظفند در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی کشورفعالیت نمایند،باید به ادامه تحصیل آنان توجه شده و فرصت ادامه تحصیل در رشته های مناسب و مرتبط برای آنان فراهم گردد.
 
 نماینده بهورزان استان ایلام به کم بودن ساعات اضافه کاری بهورزها هم اشاره کرد و گفت:علی رغم حجم بالای کار و خدمات رسانی شبانه روزی این پرسنل به مردم، کمترین مبالغ پرداختی اضافه کاری در بین پرسنل دانشگاه علوم پزشکی به این قشر صورت می گیردکه نیازمند بازنگری است .
 
وی گفت : توجه به مسایل رفاهی و همچنین پرداخت کارانه، مطابق با مصوبه وزارت بهداشت به بهورزان از جمله دیگر مسایل مورد انتظار این قشر از جامعه پزشکی است که در کنار سایر درخواست ها باید به آن توجه گردد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار