در هفته چهارم فوتبال جام آزادگان
20 بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای مصاف با صبای قم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
کد خبر: ۴۸۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با صبای قم در هفته چهارم از نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 20 بازیکن را در ترکیب خود دارد و دومین دیدار خارج از خانه را انجام می‌دهد.

این تیم که در پایان پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد، سال گذشته با هدایت محمد مایلی‌کهن تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت اما در هفته‌های پایانی فرصت بازگشت مجدد به جام خلیج‌فارس را از دست داد.

اما امسال در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران نادر دست‌نشان مربی مطرح و شناخته شده این رشته هدایت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را بر عهده گرفته است و به همراه شاگردانش در سه بازی قبل چهار امتیاز حاصل از یک برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

دست‌نشان که سال گذشته در چنین مقطعی هدایت تیم لیگ برتری صنعت‌نفت آبادان را بر عهده داشت و در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، تعداد۲۰ بازیکن را برای دیدار خارج از خانه تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ لیگ دسته اول جام آزادگان برابر صبا به قم آورده است.

با تصمیم کادر فنی ملوان بندر انزلی بازیکنانی نظیر حجت صدقی، نیما میرزازاد، مهدی کربلایی، صائب محبی، مه‌یار زحمت‌کش، وحید حیدریه، پوریا غلامی، علیرضا محمودی، پژمان نوری، ایمان باصفا، امین جهان‌کهن، عرفان پورافراز، محمد پور رحمت‌الله، سینا دست‌نشان، خشایار زبرجد، عباس عامری، محمدرضا نقدی‌پور، شهریار مقان‌لو، بابک مرادی، علی عابدی و مهدی هاشم‌نژاد به قم آمده‌اند.

ملوان بندر انزلی که با چهار امتیاز بین 18 تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جام آزادگان در مکان نهم ایستاده است، در این دیدار نمی‌تواند از مهیار نورى به دلیل محرومیت برابر صبای قم استفاده کند، مسابقه‌ای که از ساعت 17:15 دقیقه عصر یازدهمین روز شهریور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار