رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: دولت سال جاری 14 هزار میلیارد ریال را برای توسعه ورزش همگانی اختصاص داده است
کد خبر: ۴۸۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 30 August 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛سید امیر حسینی در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های کارگری استان ایلام اظهار کرد: برای توسعه زیر ساخت های ورزشی امسال 27 صدم درصد ارزش افزوده به حوزه ورزش همگانی اختصاص یافته که این میزان معادل 14 هزار میلیارد ریال است.
 
وی ادامه داد: وظیفه اصلی این فدراسیون و تاکید وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر توسعه و گسترش ورزش همگانی و توجه به ورزش خانواده های کارگران است.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با اشاره به اینکه جامعه کار و تلاش کشور بیش از 40 میلیون نفر است اظهار کرد: باید امید و نشاط را در جامعه کارگران و خانواده های آنان تقویت کنیم تا این قشر زحمتکش بهتر و بیشتر بتوانند به فعالیت های خود بپردازند.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با تاکید بر این مهم که فلسفه و هدف اصلی ورزش کارگری در اصول اولیه فدراسیون هیچگاه کم رنگ نخواهد شد، افزود: ما بر اساس قوانین و مقررات تشکیلات فدراسیون جهانی برنامه های خود را منطبق با اهداف نظام تهیه و تدوین کرده ایم و برای رسیدن به این هدف باید ابتدا نشاط و شادابی را با بهره وری بالا در جامعه ایجاد کنیم.
 
وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی ورزش کارگری در اروپا قدمتی 105 ساله دارد اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری در ایران بسیار جوان و کم سابقه است و نیاز به حمایت و همکاری همه مسئولان دارد.
 
حسینی یادآور شد: در تلاشیم خلا موجود در ورزش کارگری را از بین ببریم و با حضور بزرگانی که در راس هیات ها و انجمن های ورزش کارگری فعالیت می کنند یقینا آینده روشنی در انتظار ورزش کارگری خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه ورزش های کارگری در ایران دارای 31 انجمن است افزود: اگر هر انجمن دارای ساختار منظم و فعالی باشد، بی شک موجب گسترش و رونق ورزش کارگری در کشور خواهند شد.
 
وی افزود: امروز اصل کار فدراسیون دست روسای انجمن ها و روسای هیات های استانی است و این شما هستید که با ارائه پیشنهادها روند توسعه در این مسیر را مشخص و با توانایی بالا و شناختی که از ورزش دارید این راه را هموار می کنید.
 
حسینی با بیان اینکه روسای انجمن های فدراسیون کارگری همگی از بزرگان ورزش هستند و با تعصب و عرق خاص خود فعالیت برای کارگران در آن بسیار راحت و آسان خواهد بود، گفت: باید تلاش کنیم با تعامل و همکاری و حمایت هایی که از سوی وزارت خانه های ورزش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد به اهداف مورد نظر برسیم.
 
وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز باید برای توسعه ورزش بدنبال میزبانی های بزرگ، فراهم کردن زیرساخت ها و جلب حمایت مردم در این زمینه باشد و فدراسیون نیز تا حد امکان شرایط مالی مناسبی از محل اعتبارات وزارتخانه در این زمینه فراهم می کند.
 
حسینی اعلام کرد: وی گفت: اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز باید توافقنامه ای در 2 بخش همگانی و زیر ساختی برای دریافت سهم خود به فدراسیون ارائه دهد و فدراسیون نیز از برگزاری مسابقات و میزبانی در ایلام استقبال و حمایت کرده و منابع مالی آن را نیز تامین می کند.
 
با توجه به موفقیت های ورزشی استان ایلام در رشته های مختلف برای کسب جایگاه شایسته و اصلی خود نیازمند برگزاری رویدادهای بزرگی است که در صورت اجرا با حمایت فدراسیون اعتبارات خوبی در اختیار هیات ها قرار می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار