تیم فوتبال صبای قم برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار خانگی حساس هفته چهارم فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور از عصر امروز آغاز کرد.
کد خبر: ۴۸۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک قم، برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای مصاف خانگی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان برابر ملوان بندر انزلی از عصر امروز در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد تا این تیم نخستین بار زیر نظر کادر فنی جدید تمرین کند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هومن افاضلی سرمربی صبای قم، بازیکنان صبا دو روز در دو نوبت صبح و عصر در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین خواهند داشت و صبح روز پنج‌شنبه نهم شهریور ماه با حضور در مرکز ایفمارک تست پزشکی می‌دهند.

با پایان تست پزشکی، بازیکنان صبا همان روز به قم باز می‌گردند تا با ادامه تمرینات در زمین چمن دانشگاه قم آماده بازی خانگی هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر ملوان بندر انزلی شوند، دیداری که از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه روز شنبه یازدهم شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

آخرین خبرها از اردوی صبای قم حکایت از تصمیم کادر فنی این تیم برای جذب سه بازیکن جدید دارد، بازیکنانی که پیش از این سابقه عضویت در تیم مطرح پرسپولیس تهران را دارند و اکنون با نظر هومن افاضلی سرمربی و علی‌اصغر مدیروستا مدیر فنی صبا در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارند.

محمد رحمتی که در نیم فصل دوم رقبت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 96 – 1396 از پرسپولیس به صورت قرضی به ماشین‌سازی تبریز پیوسته بود، داود شاهواروقی و محمدامین آرام‌طبع دیگر بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با صبای قم هستند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبا با هدف تقویت خود و جبران امتیازات از دست رفته در سه هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران، پیش از این بازیکنانی مانند مهدی جعفرپور، رضا اعتمادی، سعید حلافی، علی امیری و جهانگیر عسگری را نیز جذب کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار