با آغاز رسمی فعالیت شورای شهر اراک؛
تابناک مرکزی: در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر اراک کاوه فلک افلاکی، با 11 رای موافق به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شد.
کد خبر: ۴۸۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 24 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ با آغاز به کار رسمی فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی همزمان با سایر استان های کشور اعضا شورای پنجم اراک پس از برگزای مراسم تحلیف و  تجديد ميثاق با شهدا با حضور در صحن رسمی شورا نسبت به انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اراک اقدام کردند.

در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر اراک کاوه فلک افلاکی، با 11 رای موافق به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شد.

همچنین علی محصولی به عنوان نايب رييس شورا و فرزانه رحمتی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

سعید بیاتیان نیز با ۷ رای اعضای شورای شهر اراک تا انتخاب قطعی شهردار به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت خواهد کرد.

در ادامه جلسه انتخاب رییس کمیسیون‌های پنجمین دوره شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت که محمدحسین فدایی به عنوان رییس کمیسیون توسعه و عمران، مرتضی سورانه به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و علیرضا مرادی به عنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی انتخاب شدند.

همچنین طوفان محمدی و علی‌جعفر محصولی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر اراک در کمیسیون ماده 77 انتخاب شدند و پیمان رشیدی، علیرضا مرادی و محمدحسین فدایی نیز به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر اراک در کمیسیون ماده 100 برگزیده شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار