عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛
تابناک مرکزی: عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصمیم تعدادی از نمایندگان برای ورود قوه قضاییه به موضوع تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 22 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص انجام تغییرات در اساسنامه دانشگاه پیام نور، گفت: تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور در دستورکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار داشت و اگر این تغییرات محقق می‌شد دانشگاه مذکور با آسیب جدی مواجه بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر تغییراتی در اساسنامه صورت بگیرد موجب تعطیلی بسیاری از واحدهای دانشگاه می‌شد لذا این موضوع حساسیت‌هایی را در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرد و سبب شد تا تعدادی از نمایندگان خانه ملت درخواست ورود قوه قضاییه به موضوع را داشته باشند تا مشخص شود دلیل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چیست.

وی ضمن تاکید بر اینکه اتخاذ چنین تصمیمی نباید به صورت یکباره انجام میشد، ادامه داد: دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه غیرحضوری کشور و حتی دنیا تلقی می‌شود؛ در این بین دانشگاه مذکور در بسیاری از شهرها واحد دانشگاهی دارد و تاثیر شگرفی در ادامه تحصیل افراد داشته است و نباید آن را با چالش جدی مواجه کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: البته شنیده‌ها حاکی از این است که تغییر اساسنامه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتفی شده اما این موضوع سبب بروز حاشیه شده و باید بیشتر بررسی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار