رئيس پلیس آگاهی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئيس پلیس آگاهی استان مرکزی بر مراقبت و هوشياري شهروندان در خصوص كلاهبرداري برخي افراد با وعده استخدام در شركت هاي تفريحي توريستي و توزيع بليط هاي مسافرتي هشدار داد و گفت: كلاهبرداران با فريب اين افراد، بليط هاي جعلي را براي فروش در اختيار آنها قرار مي دهند.
کد خبر: ۴۸۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 22 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سید نورالدین حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح این خبر گفت: طی روزهاي اخير در برخي از استان های كشور، افرادي با درج آگهی در روزنامه ها و جرايد، جوانان را براي استخدام در يك شركت تفريحي، توريستي و اقامتي فراخوان مي كنند كه بعد از واريز وجه نقد به حساب اين افراد، بليط هايي تحت عنوان اين شركت مسافرتي براي افراد استخدام شده، از طريق پيك ارسال مي شود.

وي افزود: افرادي كه به خيال خود در اين شركت استخدام شده اند، پس از دريافت و فروش بليط ها به ديگر شهروندان با شكايت آنها مواجه شده و متوجه مي شوند كه بلیط هایي كه در اختيار آنها قرار گرفته جعلی بوده و چنين شركتي موجودیت خارجی نداشته و آنها طعمه كلاهبرداران قرار گرفته اند.

حسینی در پایان با قدردانی از مشارکت شهروندان در انجام مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا اگر چناچه افرادی تحت این عناوین و با وعده استخدام درشرکتهای مناطق آزاد تجاری از طریق تماس تلفنی یا درج آگهی تبلیغاتی در روزنامه ها، قصد فروش اینگونه بلیطهای مسافرتی جعلی را به آنان داشتند، موضوع بلافاصله از طريق تلفن 110 به پليس اعلام شود.

وي همچنين تاكيد كرد: لازم است شهروندان در تهيه بليط هاي مسافرتي از مراكز معتبر و داراي شناسنامه فعاليت اقدام كنند و فريب كلاهبرداري و وعده هاي فريبنده چون ارزاني قيمت ها را نخورند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار