استاندار بوشهر گفت: بودجه تملک‌دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر بر اساس برنامه جامع ۵ ساله توزیع و پروژه‌های عمرانی با رویکرد سیاست اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 21 August 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر اجرای پروژه‌ها بر اساس سند چشم‌انداز توسعه استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس سند چشم‌انداز توسعه اجرایی شود که در این راستا هر دستگاه اجرایی موظف به تطبیق قرار دادن طرح‌ها بر اساس این سند است.

وی با اشاره به توزیع بودجه تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان‌ها بر اساس برنامه ششم توسعه تصریح کرد: بودجه تملک‌دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر بر اساس برنامه جامع 5 ساله توزیع و پروژه‌های عمرانی با رویکرد سیاست اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه آموزش در برنامه‌ها و طرح‌های درمانی گفت:  بر اساس سند چشم‌انداز در تامین نیروهای مورد نیاز، عرصه آموزش مورد توجه قرار بگیرد تا کاستی‌های این حوزه جبران شود.

سالاری کمبود نیروی پرستاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد: هر چند تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر افزایش یافته ولی باید به تناسب آن نیروهای مورد نیاز درمانی و پرستاری افزایش یابد چراکه اکنون کمبود پرستار در بیمارستان‌های استان بوشهر نگران کننده است.

وی  سند چشم‌انداز هر دستگاه اجرایی را سند راهنما و هدایت دانست و تاکید کرد: بر اساس تدوین سند چشم‌انداز توسعه، دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های ملی، استانی و بخش خصوصی با رویکرد حل مشکلات اجرایی کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در تدوین سند حوزه سلامت استان بوشهر گفت: تدوین این سند زمینه تسریع برنامه‌ها و طرح‌ها بر اساس نیاز جامعه هدف در شهرها و روستاهای استان بوشهر فراهم می‌کند.

این مسئول تدوین سند سلامت استان بوشهر را جامع و آینده‌نگر دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی و افزایش دسترسی آسان مردم به حوزه درمان و بهداشت از ویژگی‌های سند سلامت استان بوشهر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار