کد خبر: ۴۸۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 20 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه اجرای ۳۰ پروژه ورزشی به همت خیران آغاز شده است، گفت: ۲۳ پروژه ورزشی در هفته دولت بهره برداری می شود.

مسعود شریعتی  با اشاره به وضعیت و ورزش در استان اظهار داشت: متاسفانه استان به لحاظ سرانه ورزشی جایگاه مطلوبی ندارد و فاصله بسیاری با آنچه در سند چشم اندازه و افق ۱۴۰۴ دیده شده است، داریم.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در سطح استان و برخی شهرستان ها ادامه داد: متاسفانه در برخی از شهرستان های استان سرانه ورزشی رشدی نداشته و در برخی نقاط نیز آمایش بندی درستی برای توزیع امکانات به صورت عادلانه صورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه طی چندسال گذشته تلاش شد تا امکانات به صورت عادلانه توزیع شود، افزود: بر اساس نیاز استان در این زمینه ها سعی شد تا برای پروژه های جدید و تکمیل پروژه های نیمه تمامی که از گذشته و به صورت جانمایی و مکان یابی نادرست اقدام شده بود اقدام جدی صورت گیرد.

وی از دیگر مشکلات در این حوزه را نبود اعتبارات بر شمرد و تصریح کرد: از جمله مواردی که در توسعه سرانه ورزشی نقش موثری دارد کمبود و نبود اعتبارات است که نمی توان سرانه ورزشی را با سرعت بیشتری دنبال کرد.

شریعتی اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه اتفاق خوبی در این حوزه افتاد و در سال گذشته درصدی از اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه سرانه ورزشی تخصیص یافت.

وی بیان داشت: در برنامه ششم توسعه بودجه مستمر ۲۷ صدم درصد اعتبارات ارزش افزوده ابلاغ شد که برای توسعه سرانه ورزش استان کمک خوبی خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار