کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم قضاوت کننده مسابقه جام حذفی بین تیم‌های فوتبال صبای قم و میعاد مغان اردبیل را معرفی کرد.
کد خبر: ۴۸۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 19 August 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی در دومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود نفت مسجد سلیمان روز سی‌ام مرداد ماه در دیداری از جام حذفی فوتبال ایران به مصاف میعاد مغان اردبیل می‌رود.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، تیم‌های فوتبال صبای قم و میعاد مغان اردبیل در دیداری از مرحله دوم رقابت‌های فصل ۹۷ – 1396 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر عصر سی‌امین روز مرداد ماه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کلانتری پارس آباد مغان به میدان می‌روند.
به همین منظور کمیته داوران تیم قضاوت کننده مسابقه نمایندگان قم و اردبیل را معرفی کرد تا این بازی با قضاوت مجید محمدی با کمک‌ حمید کاوندی، مهرداد نجفی و سامان سلطانی به انجام برسد، ضمن اینکه ناظر داوری این دیدار کریم اصغرزاده خواهد بود.
صبای قم آخرین بار در سال ۱۳۹۳ در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال ایران در شهر اردبیل به مصاف تیم دسته اولی شهرداری این شهر رفت اما در پایان با یک گل تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، در حالی که صبا در آن سال با هدایت عبدالصمد مرفاوی در لیگ برتر بود.
تیم فوتبال صبای قم در حالی بازی حذفی خود را انجام می‌دهد که صبای قم از لیگ برتر فوتبال ایران به دسته اول سقوط کرده و در دو مسابقه خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و در بین ۱۸ تیم رتبه چهاردهم را در اختیار دارد.
صبای قم از نخستین مسابقه خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک را در کارنامه دارد و در هفته دوم نیز در ورزشگاه یادگار امام قم با یک گل به تیم بالانشین جدول یعنی تیم نفت مسجد سلیمان باخته است.




منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار