مدیر تعاون روستایی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: 80 درصد یارانه کشمش باغداران استان مرکزی به حساب آنها واریز و بیست درصد باقی مانده نیز در دست پیگیری و اقدام می باشد.
کد خبر: ۴۸۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 19 August 2017

 به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی با پیگیری های صورت پذیرفته توسط نمایندگان استان مرکزی، مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی و سازمان جهاد کشاورزی، درصد مبلغ یارانه کشمش به حساب باغداران استان واریز شد.

علیرضا جلالوندی مدیر تعاون روستایی استان مرکزی در این رابطه عنوان نمود: مبلغ 66 میلیارد ریال یارانه کشمش سال 1395 توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تامین و با احتساب علی الحساب دریافتی مرحله اول جمعا به میزان 96 میلیارد ریال معادل 80 درصد مبلغ یارانه به حساب باغداران واریز شد.

وی همچنین با اشاره به 20 درصد باقیمانده مبلغ یارانه بیان نمود: این مقدار نیز هم اکنون در دست پیگیری و اقدام می باشد که به محض وصول به حساب کشاورزان منتقل خواهد شد.

جلالوندی مبنای پرداخت یارانه هر کیلوگرم کشمش سال 1395 را 5 هزار ریال عنوان نمود که بابت 24 هزار تن کشمش تولیدی استان که مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است جمعا به مبلغ 120 میلیارد ریال می باشد که می بایست در 24 هزار و 354 تن کشمش تولیدی ثبت شده در سامانه سرشکن و توزیع گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار