دبیر هیات ورزش های همگانی قم:
دبیر هیات ورزش های همگانی استان قم گفت: 11 پایگاه ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف استان از جمله پردیسان، نیروگاه، شهید بنیادی، بوستان علوی، ورزشگاه های تختی و حیدریان و غیره با حضور مربیان مجرب آقا و خانم فعال بوده و تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه شده است.
کد خبر: ۴۷۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم، حسین قنبری خاطرنشان کرد: هیات ورزش های همگانی استان قم برای توسعه ورزش همگانی اقدام به تشکیل یک دوره آموزشی مربیان با حضور 60 تن از آقایان و بانوان کرده است و برخی از آنها حتی در اداره ها، سازمان ها و محله های خود، حرکات ورزشی صبحگاهی را اجرا کرده و آموزش می دهند. 

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش همگانی قم در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این مراسم از 60 تن از آقایان و بانوان که در مسابقات کشوری و استانی از سال 93 تاکنون رتبه های برتر را کسب کردند، تجلیل خواهد شد.

قنبری همچنین گفت: دوره مدرسی تعالی معنوی ویژه مربیان ورزش همگانی بانوان با حضور 50 تن از مربیان سراسر کشور هفته آینده در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و همین مراسم ویژه آقایان نیز هفته گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی و انتخابی مردان استان قم برای اعزام به مسابقات کشوری نیز روز جمعه هفته جاری در هفت رده سنی 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال و بالای 50 سال ترتیب می یابد.

وی گفت: مسابقات کشوری ورزش های همگانی در شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 2 مراسم پیاده روی خانوادگی در قم و کهک نیز در سال جاری خبر داد و گفت: هیات ورزش همگانی موفق شده با برنامه ریزی و تلاش های خود، بخش زیادی از مردم را وارد عرصه ورزش کند.

قنبری با اشاره به استقبال مردم از ورزش های همگانی گفت: استقبال به گونه ای بوده که ما ناچار به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مربیان درجه 2 و سه شدیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این که همه مردم مخاطب ورزش همگانی هستند ولی 700 تن ورزشکار و مربی به صورت سازماندهی شده عضو هیات ورزش های همگانی قم می باشند و در برنامه های مختلف مشارکت دارند.

وی از برگزاری پنج دوره آمادگی جسمانی ویژه بانوان در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: در هر دوره 35 مربی آمادگی جسمانی آموزش های لازم را فرا می گیرند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار