رئیس پلیس آگاهی استان قم:
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۶ کیلو و ۶۷۰ گرم طلای ۱۸ عیار قاچاق در قم و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با دریافت خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو رنو حامل طلای قاچاق از یک استان مرکزی به سمت تهران در حرکت است، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با مشخص شدن مسیر تردد خودرو مذکور، ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان اکیپی از مأموران به محل مورد نظر اعزام که سرانجام خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بازرسی از رنو حدود 6 کیلو و 670 گرم طلای 18عیار قاچاق به ارزش حدود 7 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف و راننده به همراه سرنشین خودرو دستگیر و با تحویل متهمان به مرجع قضائی استان قرار بازداشت موقت صادر و روانه زندان شدند.

کرمی گفت: در ادامه برای انجام تحقیقات تکمیلی پرونده به اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ارسال که با اخذ نظریه اتحادیه طلافروشان مبنی بر عدم تشخیص ایرانی و خارجی بودن محموله، تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار