سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: تیم اکسین البرز نسبت به سایر باشگاه های دسته اولی از امکانات مالی بسیار بهتری برخوردار است.
کد خبر: ۴۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 14 August 2017
به گزارش تابناک : نادر دست نشان در مورد دیدار امروز تیم های ملوان بندر انزلی و اکسین البرز اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای بازی امروز مقابل اکسین البرز آمادگی کامل داریم. تیم اکسین البرز مهره های خوب زیادی دارد، علاوه بر این از مربی جوان و با دانشی نیز برخوردار است بنابراین کار دشواری مقابل این تیم داریم.

 وی افزود: اکسین البرز نسبت به سایر باشگاه های دسته اولی از امکانات مالی بسیار بهتری برخوردار است و همین مسئله موجب شده تا کادرفنی و بازیکنان این تیم از روحیه بالایی برخوردار باشند.

 سرمربی تیم ملوان با اشاره به احتمال جذب یک بازیکن جدید گفت: قصد داریم تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته اول یعنی روز 16 شهریور ماه تیم را تقویت کنیم.

 دست نشان درباره پیش بینی اش از جایگاه پایان فصل تیم ملوان تصریح کرد: من قول صعود به لیگ برتر نمی دهم اما به صعود ملوان به لیگ برتر خوشبین هستم و از هواداران این تیم درخواست می کنم به حمایت از تیم محبوبشان ادامه دهند.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار