معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد :
تابناک مرکزی: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اعلام تخصیص 51 درصد تسهیلات تکلیفی اشتغال زایی قانون بودجه سال جاری به کمیته امداد استان مرکزی گفت: سه هزار و 131 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۷۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 14 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اعلام تخصیص 51 درصد تسهیلات تکلیفی اشتغال زایی قانون بودجه سال جاری به کمیته امداد استان مرکزی گفت: سهم اعتبارات کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری، 43 میلیارد و 500 میلیون تومان معادل 2 درصد سهم کشوری مصوب و ابلاغ شد و تاکنون 22 میلیارد و 125 میلیون تومان معادل 51 درصد آن به استان تخصیص و تعیین شعب و عملیاتی شده است.

وی افزود: در مجموع 71 میلیارد و 600  میلیون تومان سهم کمیته امداد استان مرکزی به استان ابلاغ شد که 58 میلیارد و 13 میلیون تومان آن معادل 81 درصد به بانک های استان تخصیص و عملیاتی شده و 42 میلیارد و 632 میلیون تومان آن معادل 73 درصد تا پایان تیرماه سال 96  جذب شده است.

مشهدی در ادامه گفت: از محل این اعتبارات سه هزار و 131 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

وی در پایان اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت  واجد شرایط از طریق نمایندگی های نهاد در شهرستان های تابعه در جهت اخذ تسهیلات اشتغال برای ایجاد و توسعه بنگاه های اقتصادی خود به شعب بانک عامل منتخب معرفی می شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار