در آستانه هفته دوم ليگ آزادگان صورت مي‌گيرد
تيم فوتبال صباي قم در آستانه بازي هفته دوم ليگ آزادگان برابر نفت مسجد سليمان امروز آخرين تمرين خود را در ورزشگاه يادگار امام قم انجام مي‌دهد.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک قم، شاگردان ناصر بختیاری‌زاده در آستانه دیدار حساس هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر نفت مسجد سلیمان، عصر امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌کنند تا فردا برابر حریف خود قرار بگیرند.

این در حالی است که تمام 9 مسابقه هفته دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر بیست و سومین روز مرداد ماه برگزار می‌شود و صبا از ساعت 18 فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبانی شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان است.

صبای قم که از هفته نخست رقابت‌های این فصل تساوی بدون گل در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک را در کارنامه دارد، بعد از جلسات منظم تمرینی که در زمین چمن دانشگاه قم برگزار کرده است، عصر امروز از ساعت 18 آخرین تمرین خود را در زمین اصلی مسابقه انجام می‌دهد.

شاگردان ناصر بختیاری‌زاده برای بازی این هفته قطعا شرایط بهتری نسبت به مسابقه هفته نخست دارند، زیرا کارت بازی دیگر مهره‌های این تیم نیز صادر شده و نماینده فوتبال قم در دومین گام از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران با انگیزه و آمادگی بیشتری به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند.

آخرین تمرین صبایی‌ها در زمین چمن دانشگاه قم با نخستین عکس یادگاری تیمی آنها در کنار یکدیگر و مربیان تیم همراه بود و بازیکنان این تیم با انگیزه بالا برای کسب امتیاز از نخستین بازی خانگی خود عصر دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که نفتی‌ها در هفته نخست با سه گل تیم ماشین‌سازی تبریز را در هم کوبیده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار