کد خبر: ۴۷۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 12 August 2017
تابناک / مهران نصیری جایگزین مسعود رضاییان شد.

سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: پس از کناره گیری مسعود رضاییان مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی، هیات مدیره این باشگاه مهران نصیری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی کرد.

وی افزود:هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندرانزلی نشست بررسی استعفای مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی را برگزار کرد و با استعفای رضاییان از سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی موافقت شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در این نشست هیات مدیره گزینه های مورد نظر برای جایگزینی مدیرعامل جدید باشگاه را بررسی کرد و مهران نصیری با اتفاق نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی به عنوان سرپرست پست مدیرعاملی این باشگاه معرفی شد.

سعید علیپور گفت: مهران نصیری استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد انزلی است و به عنوان مربی و مدرس در آکادمی باشگاه ملوان و استعدادیاب هیات فوتبال گیلان فعالیت دارد و علاوه بر تدریس در دانشگاه، به عنوان پژوهشگر حوزه تربیت بدنی و ورزش نیز فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از کسب نخستین پیروزی در دومین سال حضور متوالی در لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) در ادامه رقابت ها و از هفته دوم دوشنبه 23 مردادماه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان اکسین البرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار