تابناک مرکزی: دادستان کل کشور گفت: به‌دنبال بستن فضای مجازی نیستیم و معتقد هستم باید ساماندهی شود و دولت باید تلاش کند شبکه اجتماعی ملی را راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۴۷۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اقتصاد ایران، حجت‌الاسلام جعفر منتظری ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین همایش دادستانهای عمومی انقلاب مراکز استانها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه دادستانهای مراکز استانها هر چند وقت یک‌بار نیاز است، هماهنگیهایی به وجود بیاید.

وی درباره همایش دادستانهای عمومی کشور در گرگان گفت: باید این همایشها کاربردی شود و دستوراتی که نیاز است در کشور گرفته شود در سطح استانها توسط دادستانهای مراکز استانها تدوین شود. باید یک سری از مسائل و اختیارات دادستانهای استان‌ها هماهنگ و از سیاست واحدی برخوردار باشند.

منتظری با بیان اینکه هدف از این همایش ایجاد هماهنگیلازم است، افزود: در بحث رفع گرههای شبکه‌های مجازی بستن این شبکهها مدنظر ما نیست و درصددیم که نظارت به این بستر را با همت دستاندرکاران فضای مجازی داشته باشیم.

وی یادآور شد: نظارت بر فضای مجازی جزء وظایف ما است و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و فضاهایی که امروز در کشور وجود دارد، باید ساماندهی شود. در دنیا یک خطوطی را برای استفاده از فضای مجازی تعیین میکنند و اجازه نمیدهند ارزشهای کشورشان مورد تخریب قرار گیرد. به‌دنبال بستن فضای مجازی نیستیم و معتقد هستم باید ساماندهی شود و دولت باید تلاش کند شبکه اجتماعی ملی را راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار