تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: به منظور اجرای طرح های فرهنگی پیشگیرانه بسیج در حوزه آسیب های اجتماعی استان مرکزی، حدود 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
کد خبر: ۴۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، پاسدار محمدرضا رضایی افزود: مامویت سپاه و بسیج تنها محدود به عرصه نظامی و امنیت کشور نیست بلکه امروز خدمات این نهاد مقدس در حوزه های مختلف کشور از جمله محرومیت زدایی و اجرای طرح های متنوع فرهنگی زبانزد است.

وی ادامه داد: اعزام گروه های جهادی در باسازی مناطق روستایی از ماموریت های خطیر بسیج سازندگی است که عمران و آبادانی نقاط محروم روز به روز در کشور در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید با دقت و هوشمندی نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و مانع سوء استفاده رسانه های غربی شوند.

رضایی بیان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که درتمام لایه های اجتماع حضور دارد بنابراین از رسانه های مختلف انتظار می رود نسبت به پوشش اخبار این نهاد انقلابی بیش از پیش تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک نیز گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی است که از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری نیز محسوب می شود.

حجت الاسلام ماشاالله عبدی افزود: هم اینک که استکبار جهانی با هجمه های فرهنگی اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را نشانه رفته است، می طلبد رسانه های داخلی با تشریح توطئه های دشمنان و انتشار گزارش های کارشناسی و کاربردی در راستای هدایت جوانان به معنویت و کسب تقوای الهی گام های اساسی بردارند.

محمود صارمی خبرنگار و رئیس نمایندگی خبرگزاریِ جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران، 17 مرداد سال 1377 در مزار شریف به دست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار