تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: طی دو ماهه اخیر سال جاری 105 حامی به حامیان طرح های «اکرام» و «محسنین » در شهرستان زرندیه افزوده شد.
کد خبر: ۴۷۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال، مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه 838 حامی حمایت از 195 کودک مشمول طرح‌های «اکرام» و «محسنین » در شهرستان زرندیه عهده‌دار هستند، افزود : طی دو ماهه اخیر سال جاری 105 حامی به حامیان طرح های «اکرام» و «محسنین » در شهرستان زرندیه افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه  در طرح اکرام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند، افزود: طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده ها ی نیازمند است.

وی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته از این تعداد خانواده تحت حمایت گفت:  یک هزار و 401 خانواده از حمایت‌های کمیته امداد در زرندیه بهره‌مند هستند و علاوه بر برخوداری از تمامی خدمات کمیته امداد، در سال جاری بیش از دو میلیارد ریال نیز به عنوان کمک معیشت به حساب آنها واریز شده است.

وی افزود: حامیان در طرح‌های «اکرام ایتام»و «محسنین» علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز اقدام می‌کنند.

مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران در همکاری با کمیته امداد بیان کرد: این افراد با مشارکت خود در برنامه‌های خداپسندانه ضمن برخورداری از اجر و ثواب معنوی در تأمین بخشی از نیازهای افراد تحت حمایت و نیازمند سهیم هستند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار