تابناک مرکزی: معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی از واگذاری کارخانه آونگان اراک به مدیرعامل آلومرول خبرداد.
کد خبر: ۴۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از واگذاری کارخانه آونگان اراک به مدیرعامل آلومرول خبرداد و افزود: سهامدار جدید شرکت آونگان مدیرعامل آلومرول است و مدیریت جدید آونگان حداکثر تا یک ماه آینده فعالیت خود را شروع می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اضافه کرد: بزرگترین سازنده دکل‌های انتقال نیرو در خاورمیانه در سال ۱۳۸۳ جزو نخستین واحد‌هایی بود که در قالب اصل ۴۴ واگذارشد که این واگذاری با مشکلاتی همراه بود به طوری که مطالبات وصول نشده کارگران این شرکت مشکلاتی برای انها به وجود آورد.

درپی این مشکلات در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۶ جمعی از کارگران شرکت آونگان اراک با حضور مقابل درب صدا وسیمای استان مرکزی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان و پرداخت مطالبات ۳۰ ماهه خود شدند.

محجوب دبیرکل خانه کارگر و رئیس کنفدراسیون عالی کارگران سراسر کشور در مراسمی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۶ در اراک از انعکاس مشکلات کارگران در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و پیگیری مجدانه به مشکلات کارگران آونگان و دیگر صنایع استان مرکزی هر چه زودتر رسیدگی شود.

آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۶ با اشاره به ظرفیت بالای صنعت این استان بر حل مشکلات صنا یع استان مرکزی و جلوگیری از تعطیلی برخی از کارخانجات از جمله آونگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار