قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد :
تابناک مرکزی: قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 625 نوعروس و جوان در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند.
کد خبر: ۴۷۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است گفت: از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط نامناسب روانی و عاطفی قرار دارند و می توانند با بهره گیری از کمک های مشاوره به توانمندی روحی و معنوی برسند.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری 625 نوعروس و جوان در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند.

وی با اشاره به انجام برنامه عملیاتی کاهش و کنترل طلاق توسط کمیته امداد استان مرکزی افزود: به منظور کاهش و کنترل طلاق طی سال گذشته یک هزارو 400 مددجوی جوان در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند و به تعداد آنها بروشور و سی دی آموزشی با عنوان مهارت های زندگی  و همسرداری توزیع شد.

بهرامی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد استان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فضای مجازی و  اعتیاد بهره مند هستند بیان کرد:  مهارت های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده از دیگر موارد مشاوره است.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت: بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار