بر اساس اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تیم صبای قم هیچ مدیرعامل و سرمربی ندارد و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که سکان این باشگاه است.
کد خبر: ۴۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم در فصل 96-97 نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

درحالی‌که هفته نخست جام آزادگان با برگزاری مسابقه این تیم برابر آلومینیوم اراک به انجام رسید و به‌تساوی بدون گل رسیدند تا یک امتیاز از اراک به سوغات بیاورند.

اما پیش از آغاز این رقابت‌ها گفته می‌شد که کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب‌شده و ناصر بختیاری زاده نیز سرمربی این تیم در لیگ دسته اول خواهد بود.

صحت این دو موضوع به حدی قوت گرفت که تمامی اهالی ورزش برای این دو تن پیامک و بنر تبریک می‌فرستادند تا خود را در موفقیت آن‌ها شریک بدانند.

اما تمام این موضوعات صبح امروز از سوی اداره کل ورزش و جوانان تکذیب و اخبار جدیدی از تیم صبا منتشر شد.

حسن عابدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد٬ اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات مختلف تیم صبا از سوی استانداری قم به اداره کل ورزش قم واگذار شد و اداره نیز اداره و نظارت بر این تیم را به هیئت فوتبال سپرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از سوی استاندار٬ سه تن به‌عنوان نماینده رئیس مجمع که استاندار قم است به‌منظور اداره تیم معرفی شدند.

به گفته وی٬ حسن عابدی٬ رضا کشوری فرد و علی زاهدی سه نماینده استاندار قم در باشگاه صبا خواهند بود.

وی با اعلام اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید سکان‌دار این باشگاه است٬ بیان کرد: تاکنون هیچ شخصی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه صبا به مجمع معرفی نشده است و این تیم سرمربی ندارد.

عابدی با اشاره به اینکه هیئت فوتبال نمی‌تواند تیم داری کند٬ تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم اشخاصی را به‌عنوان مدیرعامل و سرمربی به مجمع معرفی کرده و پس از بررسی نتیجه آن اعلام خواهد شد‌.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار