تابناک مرکزی: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تولد دو قلاده بچه شیر از نژاد آفریقایی در پارک وحش این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عباسی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تشریح خبر فوق به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: پس از بهسازی و احداث زیستگاه برای شیرهای پارک وحش و فراهم نمودن شرایط زیستی مناسب و طبیعی برای این حیوانات؛ شیر ماده آفریقایی پارک وحش اراک دو قلاده شیر به دنیا آورد.

وی خاطرنشان ساخت: با همت و تلاش مدیریت و پرسنل زحمت‌کش پارک وحش و مراقبت‌های ویژه از حیوانات به خصوص شیرهای موجود در پارک وحش این دو قلاده شیر زیبا به این مجموعه اضافه گردید.

عباسی با اشاره به اینکه شیرهای متولد شده باید دارای تغذیه صحیح بوده و در شرایط مناسبی نگهداری شوند، افزود: بچه شیرهای تازه متولد شده به منظور مراقبت بهتر زیر نظر متخصص حیوانات نگهداری می‌شوند تا آسیبی به این حیوانات زیبا نرسد.

وی در پایان ضمن تشکر زحمات مدیریت و پرسنل زحمتکش پارک وحش تاکید کرد: پارک وحش اراك به عنوان يكي از جاذبه‌هاي گردشگري كم نظير استان مركزي و غرب كشور در حاشيه جنوب شرقي شهر اراك واقع شده است. اين باغ وحش با وسعت ۳۲ هكتار از سال ۷۴ توسط سازمان محیط زیست بنا شده که در بهمن ماه سال 1377 تحویل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شده و سالانه پذيراي حدود ۸۰ هزار بازديد كننده علاقه‌مند به تنوع زيستي و طبيعت است که دارای 45 گونه جانوری می‌باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار