تابناک مرکزی: رئیس بنیاد مسکن با اشاره به افزایش وام مسکن روستایی، اظهار کرد: سقف وام 15 میلیون تومانی با رشد سه و 5 میلیون تومانی به 18 و 20 میلیون تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ حدود یکماه پس از اعلام رئیس بنیاد مسکن در خصوص افزایش سه میلیون تومانی سقف وام مسکن روستایی در سال ۹۵، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب از افزایش وام مسکن روستایی به ۱۸ و ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

عزیزالله مهدیان با اشاره به افزایش وام مسکن روستایی، اظهار کرد: سقف وام 15 میلیون تومانی با رشد سه و 5 میلیون تومانی به 18 و 20 میلیون تومان افزایش  یافت.

وی با یادآوری این‌که سالانه 200 هزار فقره وام مسکن روستایی پرداخت  شده است، تصریح کرد:‌ بر اساس تصمیم جدید دولت وام 20 میلیونی برای 80 هزار واحد پرداخت و وام 18 میلیونی برای 120 هزار واحد پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که کارمز وام 20 میلیون تومانی 5 درصد است، خاطرنشان کرد: این وام‌ها شامل افرادی می‌شود که هنوز برای دریافت وام پرونده تشکیل داده اما اقدامی نکرده‌اندو حداکثر در مدت یک هفته تسهیلات جدید را دریافت خواهند کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اوایل خردادماه امسال با اشاره به افزایش سه میلیون تومانی وام مسکن روستایی به تسنیم گفته بود:‌ برای 80 هزار واحد مسکن روستایی که قرار است در نوار مرزی کشور ساخته شود سقف تسهیلات 20 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار