فرمانده سپاه ناحیه اراک:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: خبرنگار وجدان بیدار و زبان گویای جامعه هستند که رسالت سنگین پیام رسانی و بیداری جامعه را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۷۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 09 August 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به 17 مردادماه و روز خبرنگار گفت: کسی که شغل مقدس خبرنگاری را بر می‌گزیند باید فردی سراپا عاشق، پراستعداد و با احساس باشد تا بتواند با نگاه کاوشگری و حقیقت جویی و با پشتکار فراوان به دنبال مطالبات مردم باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: یک خبرنگار بایستی از بی‌باکی و استقامتی درخور توجه برخوردار باشد تا بتواند رنج‌های خبرنگاری را تحمل کند، خبرنگاری به جسارت و اراده مستحکم برای پیگیری سوژه‌های خبر، گزارش و جدال با اصحاب فکر نیاز دارد، چراکه اگر این خصوصیات در وی نباشد توانایی ماندن در این شغل را نخواهد داشت.

رضایی افزود: خبرنگاری شغلی شریف و مقدس است که از گذشته تا به حال اهمیت و جایگاه ویژه‌ای داشته است، خصوصا که عصر حاضر عصر ارتباطات بوده و ارزش کار خبرنگاری در این دوران اهمیت دو چندانی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت سنگین پیام رسانی و بیداری جامعه را بر عهده دارند، گفت: بایستی حرکتی که حضرت زینب(س) به عنوان علمدار و پیام رسان کربلا در استمرار راه شهدا انجام داد، را پیروی کنند و این وظیفه سنگین امروز بر دوش خبرنگاران قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی و عامل موثر در حضور گسترده و اثربخش مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخی کشور هستند.

رضایی در پایان با اشاره به ویژگی‌های یک خبرنگار خوب گفت: همیشه در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل می‌کند، به عنوان چراغ هدایت جامعه است؛ صداقت، امانت داری، شجاعت و پایبندی به مبانی و ارزش‌های اعتقادی جامعه دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار