نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار اصلح، مهم ترین رویکرد شورای اسلامی شهر اراک باشد گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر در دوره پنجم مقابله با حاشیه نشینی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۷۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر اراک در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار اصلح، مهم ترین رویکرد شورای اسلامی شهر اراک باشد گفت: با توجه به اینکه اعتبارات شهرداری ها و شوراهای اسلامی محدود است، انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باید بر اساس اولویت بندی و نیاز سنجی انجام شود.

امام جمعه اراک از حاشیه نشینی به عنوان یکی از محورهای گسترش انواع آسیب های اجتماعی نام برد و تایکد کرد: رفع حاشیه نشینی در جامعه باید مورد توجه اعضای شورای شهر پنجم این شهر قرار گیرد.

وی ادامه داد: حاشیه ‏نشینی و چگونگی برخورد با این پدیده در چند سال گذشته به یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب تبدیل شد که دولت یازدهم نیز اقدامات موثری در راستای حل تنگنا انجام داد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: وضعیت فرهنگی حاشیه نشین ها و هماهنگ نشدن آنان با فرهنگ شهری زمینه ساز چالش های امنیت عمومی است، به همین دلیل اعضای شورای اسلامی پنجم باید برای مقابله با گسترش این پدیده برنامه های راهبردی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ترافیک هسته مرکزی اراک را یکی از مهمترین مشکلات این کلانشهر دانست و گفت: شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم باید تعریض معابر درون شهری را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: سلامت نظام اداری در شهرداری و شورای اسلامی شهر، برنامه ریزی و اولویت بندی برای چند برنامه مهم و اصولی شهری، گسترش معماری اسلامی و ایرانی و تلاش برای کاهش بار ترافیکی شهر از دیگر وظایف اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک است.

شورای اسلامی کلانشهر اراک 11 عضو دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار