آیت الله ایمانی گفت
آیت الله ایمانی از دولت دوازدهم خواست مبارزه با فسا را در اولویت کاری خود قراردهد و با پدیده‌ی حقوق‌های نجومی برخورد کند.
کد خبر: ۴۷۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 04 August 2017
تابناک فارس به نقل از صدا وسیما:آیت الله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از دولت دوازدهم خواست مبارزه با فسا را در اولویت کاری خود قراردهد و با پدیده‌ی حقوق‌های نجومی برخورد کند.
 نماینده ولی فقیه در فارس افزود : دولت دوازدهم می‌تواند با تجاربی که از دولت یازدهم و دولت‌های گذشته اندوخته، حرکتی را آغاز کند که نتیجه‌ آن بهبود معیشت و معنویت جامعه باشد.
امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به بدعهدی آمریکا در پایبندی به برجام گفت: نه تنها مسئولان جمهوری اسلامی، بلکه سیاست مداران جهان اعلام کردند که تحریم‌های آمریکا با جسم و روح برجام مخالف است و باید پاسخ لازم را به آمریکا داد.
وی همچنین به هفدهم مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار صارمی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها با توجه به جایگاه خود و تاثیری که بر افکار عمومی جامعه دارند باید مانع نفوذ آمریکا شوند.
نماینده ولی فقیه در فارس، رفتارهای آمریکایی‌ها در ۳۸ سال گذشته را نشان از بداخلاقی‌ها و بدقولی‌های آنان و غیر ممکن بودن سازش با آن‌ها دانست و تاکید کرد: اگر رسانه‌ها در مسیر انقلاب نباشند و عوامل نفوذ را نشکنند فقط برای آمریکا مسیر را هموار می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار