مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان در پنج رشته ورزشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 02 August 2017
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان در پنج رشته ورزشی  برگزار می‌شود.

بهمن طیبی اظهار کرد: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان از اواخر تابستان در پنج رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان آغاز می‌شود و اواسط پاییز پایان خواهد یافت.

وی افزود: در بخش آقایان تیم‌ها در رشته‌های فوتسال، والیبال و طناب کشی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در بخش بانوان هم تیم‌ها در رشته‌های آمادگی جسمانی و طناب کشی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در نخستین دوره جام روستا قهرمان گلستان ۳۰۰ روستا شرکت داشتند و هزار و ۵۰۰ تیم به مدت چهار ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طیبی خاطرنشان کرد: در جام روستا قهرمان گلستان بسیاری از ورزشکاران مستعد روستایی شناسانده شدند و فضای مناسبی برای نشاط روستاها و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به وجود آمد.

وی ادامه داد: در دوره جدید قصد داریم تعداد بیشتری از روستاها را در این طرح سراسری شرکت دهیم زیرا این طرح به عنوان یک الگوی مناسب توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار